Nápis Střední škola a dětský domov Velké Heraltice
Kancelářská sponka

Lyžařský výcvik 7.3.-11.3.2022

V pondělí 7.3. jsme se vydali na lyžařský výcvik.Vyjeli jsme v 8 hodin cesta nám trvala hodinu a půl. Přijeli jsme do vesnice Písek a tam nás čekala velka túra, která měřila 8 Km.Po cestě jsme potkali zajímavá zvířata, která přivedla na svět další.Po 8 Km túře jsme přišli na hotel Bahenec. Tam jsme si rozdělili pokoje. Na pokojích jsme se vybalili a na chvíli odpočinuli a v 1 h nás čekal oběd. Po obědě jsme měli svoje 2 h osobní volno. V 6h jsme měli welness kde jsme se vyřadili. V 7h nás čekala večeře. V 8h jsme všichni zalezli do pokojů a únavou usli.

Dne 8.3. jsme vztávali v 7:00 a nachystali jsme se na snídani . Snídaně byla v podobě švédského stolu.Po snídani jsme se rozdělili na dvě skupiny ,na lyžaře a skupinku co nelyžovala. Lyžaři byli na sjezdovce do 12:00 a pak jsme se vydali za skupinkou nelyžaru na oběd.Po obědě jsme si na chvíli odpočinuli a pak jsme se vydali na bowling. Vrátili jsme se v 17:00. Hodinku jsme si odpočinuli a těšili se na bazén. Na bazénu jsme hráli hry , které nás strašně bavily. V 19:00 jsme šly na večeři a po večeři jsme zalezly do postele a usly .

9.3. jsme vztávali v 7:00. Některým se nechtělo vstávat, ale nějak se dokopali z postelí. Vydali jsme se na snídani, kde jsme se najedli a káva nás nakopla na nohy. Po snídani jsme se rozdělili zase na dvě skupiny. Lyžaři se vydali na svah, kde jsem se zdokonalovali. Nelyžaři se šli projít do přírody a na svahu se "pekáčovali". V 12:30 jsme se všichni potkali na hotelu. V 13:00 jsme šli na oběd.Po obědě jsme se vydali na bowling,kde jsme hráli do 17:00. Po návratu z bowlingu jsme v 18:00 šli do bazénu, kde jsme jsi to zase užili. V 19:00 nás čekala večeře.Po dlouhém náročném dni jsme zalehly do svých hnízd a usly.

Ve štvrtek jsme vztávali v 7:00 a nachystali na snídani. Po snídani jsme se rozdělili na dvě skupiny. Lyžaři si odjeli naposledy zalyžovat a nelyžaři naposled projít krásnou přírodou. Po lyžování a dlouhé procházce jsme se sešli na hotelu ,kde jsme se všichni pohromadě vydali na oběd. Po obědě jsme jeli na poslední výlet společně a to bylo bobová dráha. Tam jsme si to užili naplno. Všichni jsme se vrátili na hotel, kde jsme se nachystali na poslední welness.Po wellnessu jsme se šli nachystat na večeři. Po večeři jsme se všichni vrátili na pokoje a užívali poslední noc na hotelu Bahenec.

Poslední den nás již cekalo balení do cestovních tašek a nakládat zavazadla do kufru auta. Polovina dětí byla odvezena na vlakové nádraží do Jablůnkova a polovina dětí odjela zpátky domů autem.

Článek napsala Aneta musilová - žákyně 3.ročník ZH.