Nápis Střední škola a dětský domov Velké Heraltice
Kancelářská sponka

Lyžařský výcvik na Bahenci 25.2.-1.3.2019

V pondělí 25.2. jsem společně vyjeli na lyžák. Sraz jsme měli 8:20 na východním nádraží v Opavě, odkud nám jel Vlak do Návsí u Jablunkova.

V Písku jsme se rozdělili na 2 skupiny. Jedna jela autem na hotel a druhá šla s panem učitelem pěšky 7 km krásnou procházkou lesem po štěrkové cestě.

Po zdolání vrcholu jsme se společně ubytovali a šli na oběd. Po odpoledním klidu pak vyrazili na svah, kde jsme strávili asi hodinu. V 18.00 nás čekal bazén, který si pravidelně užíváme každý rok.

V úterý jsme po krátké pauze po snídani vyběhli na svah, kde jsme lyžovali až do 12:00 a netrpělivě pak hladoví čekali na oběd. Odpolední klid jsme vyplňovali hrami nebo kontaktem s rodinou a přáteli přes mobil. Odpoledne znovu na svah, ale již vyzbrojeni naučenými dovednostmi. Proto bylo naše lyžování lepší a lepší. Před večeří opět zasloužený bazén.

Ve středu jsme šli opět v 10:00 lyžovat a po odpoledním klidu nás svah vítal znovu.

Čtvrteční ráno nás uvítalo krásným sluncem a teplým počasím, takže jsme si lyžování užívali naplno. Nejen kvůli krásné modré obloze, ale z důvodu posledních strávených chvil na lyžích. Odpoledne nás totiž čekal turnaj v bowlingu, kde jsme soutěžili nejen počtem bodů, ale i silou hodu.

V pátek jsme společně po snídani odjeli z hotelu na vlak. Na nádraží v Opavě nás již čekali rodiče a auto, které nás odvezlo zpátky na zámek.

Společnými silami sepsali: Jana Zrníková, Denisa Mižikarová a Matěj Klech.